Followers

Monday, March 14, 2011

13 march !

assalamualaikum . 13 march tu hari apa ? hari aq kahwin la . eh , taktak . hari tu birthday aku . aku tau mesti ampa semua nak wish kat aku kan . tapi tak wish pon tak pa . bagi hadiah cukop . haha . aku lawak ja . tapi nak bagi pon tak pa . aku terima . hehe .
nak tau tak ? hari birthday tu aku ada kem band . mesti ampa rasa tak seronok . tapi aku suka . depa tiup lagu happy birthday kat aku . best sangat . terimas ya budak band semua . tapi kat facebook lain pulak ceritanya , semua ingat hari tu birthday amirah . nak tau kenapa ? sebab aku letak nama sama dengan amirah . hehe . kesian kat ampa semua . semua kena BANG ngan aku . hahahaha . okela , ada banyak kerja menunggu . bye .
  
p/s : terimas ya kat semua yang wish kat aku . aku menghargai . 


No comments:

Post a Comment