Followers

Friday, August 12, 2011

pengalaman !

hello Malaysia !
 semua ada pengalaman . aku pown ada . tapi pengalaman aku ni macam lawak siked . malu pown ada . pengalaman drive thru . haha . mungkin dengaq macam ketinggalan zaman .
hari tu , aq pegi macD dengan family aku . tapi ktaorang malas nak masok . so , abah aku cakap kita drive thru je la . aq pown excited la coz dah lama tak buat benda cam tu . abah aku masok dan stop kereta tepi kotak yang bercakap tu la . then dea suroh aq yang order . aq pown buka la tingkap tapi tetiba ja tingkap tu jam(tak boleyh buka) . aku panic gila . so , tanpa berfikir panjang aku buka pintu la . pastu aku pown tunggu la . ingat ada orang nak mai amek order . sebab dulu cakap dengan orang , bukan cakap dengan mesin . tetiba keluaq satu suara dari kotak tu . terkejut mak ! haha . abah aku suroh aku order kat situ . aku pown dengan selambanya order la . ingat tak dak yang nampak aku cakap dengan benda tu . yang menyedihkan mesin tu tak dengaq ku cakap pa . aku kena ulang 2 kali la . haiyoo . letih ! habis order , kereta aku pown bergerak ke counter mengambil makanan . haha . rupanya suara mesin tu suara orang yang ada kat situ . kat mesin tu da cctv la . malu siot . mesti kakak tu gelakkan akuy . OMO ! OMO !


P/S : ingat lah bahawa dunia telah mengalami kemajuan ! haha .

1 comment:

  1. huargghhhhhuarghhhguarghhh.. tidak ku sangka ku punya teman yang ketinggalan.. huhuhuhu..

    ReplyDelete